Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Black
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pre-order :) Naar verwachting in Januari bij ons; we krijgen hem als eerste!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het totale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min. Het totale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een topsnelheid van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij heeft een gaskabel, QuickShifter en Traction Control, die kan worden losgekoppeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De banden zijn CST S3 120/70 R17 en 180/55 R17.

Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, met een brandstoftank van 15 liter.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion