Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grey
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pre-order :) Naar verwachting in Januari bij ons; we krijgen hem als eerste!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het totale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min. Het totale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een topsnelheid van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij heeft een gaskabel, QuickShifter en Traction Control, die kan worden losgekoppeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De banden zijn CST S3 120/70 R17 en 180/55 R17.

Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, met een brandstoftank van 15 liter.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Slipstreaming" betekent: Een in de wegracesport veelvuldig toegepaste rij techniek waarbij de slipstream (zuiging, schroefwind) van de coureur die ervoor rijdt wordt benut. Vooral voor coureurs die vermogen te kort komen om een andere coureur voorbij te rijden, is slipstreaming noodzakelijk, want vlak voor de bocht kan de achtervolger plotseling uit de zuiging komen en dan trachten de voorganger eruit te remmen. Slipstreaming wordt als techniek vooral toegepast op circuits waar hoge topsnelheden worden gehaald, zoals Monza, Daytona en Paul Ricard. Iemand die in de slipstream rijdt, kan de snelheid van zijn voorganger verlagen: de slipstreamrijder vult deels het vacuüm op dat achter de motorfiets van zijn voorganger ontstaat en wordt als het ware meegezogen. Degene wiens slipstream wordt gebruikt kan dat voelen aan de trilling van zijn motorfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion