Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Aktie bij aankoop voor 22-12-2024
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder DOHC |
Boring x slag | 83|64 |
Cilinder inhoud | 693 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 66|49| |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | KYB Upside down telescopische vork instelbaar |
Vering achter | KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound) |
Remmen voor | Vooraan enkele remschijf 320 mm met radiale remklauw |
Remmen achter | Achteraan: enkele schijf 260 mm |
Voorband | MT60 RS 110/80-R18 |
Achterband | Pirelli MT60 RS 180/55-R17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2180 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1332 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: DUCATI in 1964 - In 1964 werd het 250 cc model toegevoegd aan de commerciele ééncylinders, in de Diana, Monza, Aurea, en later GP types. Goed voor zo'n 150 km/h – een behoorlijke prestatie in die tijd. Dit model was mede van invloed op de ontwikkeling van ééncylinders als de 250, 350 en welbekende 450 cc “Scrambler”. De in 1964 gelanceerde Mach 250 was in staat om snelheden tot 150 km/h te halen en won daarmee de harten van vele motorsportfans over de hele wereld
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van TRIUMPH