Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Thrilling Black
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
RADAR VERSIE 
Met de nieuwe Multistrada V4 MY2025 benadrukt Ducati nog meer de touring mentaliteit van het model. Het comfort voor rijder en passagier wordt verhoogd, de rijefficiëntie wordt verbeterd, zelfs bij volle belading, en er worden nieuwe elektronische systemen geïntroduceerd voor veiliger en beter presteren op elk wegdek.

Chassis:
De automatische verlaging wordt geactiveerd bij snelheden lager dan 10 km/h, waardoor de motorfiets zakt om het stoppen te vergemakkelijken en manoeuvres bij lage snelheden eenvoudiger en veiliger te maken. Boven de 50 km/u keert de Multistrada V4 automatisch terug naar de rij-instelling. De rijder kan het systeem uitschakelen voor meer controle op maat.

Vering:
Beheerd door het Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, is de laatste generatie semi-actieve vering nu nog nauwkeuriger en efficiënter dankzij een nieuwe sensor op de vork. De voorspellende functionaliteit van het systeem past de respons van de achtervering in real-time aan voor een soepele en comfortabele rit op elk type weg. De veringmodes, die nu worden bediend met een speciale knop, maken het mogelijk om de ophangingsinstellingen onderweg aan te passen, onafhankelijk van de geselecteerde rijmodus.

Elektronica:
De nieuwe Multistrada V4 MY2025 is uitgerust met een geavanceerd voor- en achter radarsysteem, dat de Adaptieve Cruise Control (ACC) ondersteunt, voor minder vermoeidheid op lange afstanden, en Blind Spot Detection (BSD), dat informeert over voertuigen in de dode hoek van de achteruitkijkspiegel. Bovendien verbetert het optionele mistachterlicht de zichtbaarheid voor achteropkomende voertuigen, waardoor de veiligheids- en technologiestandaarden worden verhoogd. Het 2025 model introduceert ook de Forward Collision Warning (FCW) functie, die de rijder waarschuwt voor mogelijke botsingen met het voorliggende voertuig.

Motor:
De verlengde deactiveringsstrategie van de achterste cilinderbank optimaliseert het verbruik effectiever dan ooit tevoren. Terwijl de vorige modellen de achterste cilinderbank alleen uitschakelden als de motor stilstond, grijpt het systeem nu in tijdens het rijden, waarbij het aantal actieve cilinders wordt verminderd als er weinig vermogen wordt gevraagd, bijvoorbeeld tijdens lange ritten op de snelweg. Deze innovatie verlaagt de uitstoot en het brandstofverbruik en zorgt voor soepeler rijden en lagere kosten.

Chassis 2:
Het aluminium monocoque frame is licht en compact en biedt een solide basis voor nauwkeurig en responsief rijden. Het draaipunt op de aluminium dubbelzijdige achterbrug is verplaatst en ligt nu 1 millimeter hoger, waardoor het anti-squat effect is versterkt en de stabiliteit en precisie zijn toegenomen, met name tijdens sportief rijden en bij volle belasting. De nieuwe gesmede velg, verkrijgbaar in geselecteerde uitrustingsstukken of als accessoire, is 2 kg lichter dan de as en verbetert het rijgedrag door richtingsveranderingen te vergemakkelijken. De lagere roterende massa zorgt voor een verminderd gyroscopisch effect.

Design:
Met zijn geaccentueerde proporties straalt het nieuwe design van de voorkant dynamiek en sportiviteit uit, terwijl het uitstekende aerodynamische bescherming voor rijder en passagier blijft garanderen. Het vooraanzicht accentueert de gedurfde houding van de Multistrada V4.

Customisation:
De nieuwe Multistrada V4 kan zorgvuldig worden aangepast voor een nog luxueuzere ervaring op maat. U kunt kiezen uit drie kleuren voor de carrosserie, kunststof of aluminium koffers, drie verschillende wielopties en vijf sierlijsten. Daarnaast heeft u toegang tot een reeks accessoires, zoals gesmede of spaakwielen, uitlaatsystemen en ergonomische oplossingen voor het zadel en de ophanging van rijder en passagier, die direct af fabriek als optie verkrijgbaar zijn.

Standaard 4 jaar fabrieksgarantie!

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion