Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S SPORT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Thrilling Black
Vermogen:
126 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v4-s-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRAVEL & RADAR VERSIE
Met de nieuwe Multistrada V4 MY2025 benadrukt Ducati nog meer de touring mentaliteit van het model. Het comfort voor rijder en passagier wordt verhoogd, de rijefficiëntie wordt verbeterd, zelfs bij volle belading, en er worden nieuwe elektronische systemen geïntroduceerd voor veiliger en beter presteren op elk wegdek.

Chassis:
De automatische verlaging wordt geactiveerd bij snelheden lager dan 10 km/h, waardoor de motorfiets zakt om het stoppen te vergemakkelijken en manoeuvres bij lage snelheden eenvoudiger en veiliger te maken. Boven de 50 km/u keert de Multistrada V4 automatisch terug naar de rij-instelling. De rijder kan het systeem uitschakelen voor meer controle op maat.

Vering:
Beheerd door het Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, is de laatste generatie semi-actieve vering nu nog nauwkeuriger en efficiënter dankzij een nieuwe sensor op de vork. De voorspellende functionaliteit van het systeem past de respons van de achtervering in real-time aan voor een soepele en comfortabele rit op elk type weg. De veringmodes, die nu worden bediend met een speciale knop, maken het mogelijk om de ophangingsinstellingen onderweg aan te passen, onafhankelijk van de geselecteerde rijmodus.

Elektronica:
De nieuwe Multistrada V4 MY2025 is uitgerust met een geavanceerd voor- en achter radarsysteem, dat de Adaptieve Cruise Control (ACC) ondersteunt, voor minder vermoeidheid op lange afstanden, en Blind Spot Detection (BSD), dat informeert over voertuigen in de dode hoek van de achteruitkijkspiegel. Bovendien verbetert het optionele mistachterlicht de zichtbaarheid voor achteropkomende voertuigen, waardoor de veiligheids- en technologiestandaarden worden verhoogd. Het 2025 model introduceert ook de Forward Collision Warning (FCW) functie, die de rijder waarschuwt voor mogelijke botsingen met het voorliggende voertuig.

Motor:
De verlengde deactiveringsstrategie van de achterste cilinderbank optimaliseert het verbruik effectiever dan ooit tevoren. Terwijl de vorige modellen de achterste cilinderbank alleen uitschakelden als de motor stilstond, grijpt het systeem nu in tijdens het rijden, waarbij het aantal actieve cilinders wordt verminderd als er weinig vermogen wordt gevraagd, bijvoorbeeld tijdens lange ritten op de snelweg. Deze innovatie verlaagt de uitstoot en het brandstofverbruik en zorgt voor soepeler rijden en lagere kosten.

Chassis 2:
Het aluminium monocoque frame is licht en compact en biedt een solide basis voor nauwkeurig en responsief rijden. Het draaipunt op de aluminium dubbelzijdige achterbrug is verplaatst en ligt nu 1 millimeter hoger, waardoor het anti-squat effect is versterkt en de stabiliteit en precisie zijn toegenomen, met name tijdens sportief rijden en bij volle belasting. De nieuwe gesmede velg, verkrijgbaar in geselecteerde uitrustingsstukken of als accessoire, is 2 kg lichter dan de as en verbetert het rijgedrag door richtingsveranderingen te vergemakkelijken. De lagere roterende massa zorgt voor een verminderd gyroscopisch effect.

Design:
Met zijn geaccentueerde proporties straalt het nieuwe design van de voorkant dynamiek en sportiviteit uit, terwijl het uitstekende aerodynamische bescherming voor rijder en passagier blijft garanderen. Het vooraanzicht accentueert de gedurfde houding van de Multistrada V4.

Customisation:
De nieuwe Multistrada V4 kan zorgvuldig worden aangepast voor een nog luxueuzere ervaring op maat. U kunt kiezen uit drie kleuren voor de carrosserie, kunststof of aluminium koffers, drie verschillende wielopties en vijf sierlijsten. Daarnaast heeft u toegang tot een reeks accessoires, zoals gesmede of spaakwielen, uitlaatsystemen en ergonomische oplossingen voor het zadel en de ophanging van rijder en passagier, die direct af fabriek als optie verkrijgbaar zijn.

Standaard 4 jaar fabrieksgarantie!
Wil je meer weten over deze motor of een proefrit inplannen? Neem dan contact met ons op.

Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
020-6826493

verkoop@ducatiamsterdam.nl
www.ducatiamsterdam.nl

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
Zondag en maandag gesloten

Meer informatie over Ducati Amsterdam:
Ducati Amsterdam is een dealer met veel nieuwe en gebruikte Ducati’s, het grootste assortiment Ducati kleding, merchandising en een ruime keuze in accessoires en onderdelen. Ieder jaar maken wij de mooiste Ducati Amsterdam Specials en organiseren wij de leukste en gezelligste evenementen. Meer weten hierover? Kijk op onze website of volg ons via onze socials.

Ducati Approved Occasions:
Ducati Approved motorfietsen zijn dé norm in occasions van ons legendarische Italiaanse motormerk. Alleen Ducati’s die jonger zijn dan 7 jaar en een kilometerstand van minder dan 70.000 km kunnen het Ducati Approved keurmerk krijgen (12 maanden garantie). Op de Ducati Approved motoren kun je bij ons de eerste 10 dagen een allrisk verzekering krijgen.

Werkplaats:
Ducati Amsterdam beschikt over een goed uitgeruste Ducati werkplaats, vakkundige monteurs met jaren lange ervaring om jouw Ducati in topconditie te houden. Of het nu om een jaarbeurt, een onderhoudsbeurt (desmoservice) of revisie van het motorblok gaat, je bent bij ons aan het juiste adres. Onze monteurs gaan één keer per jaar naar de Ducati fabriek in Bologna voor een cursus en volgen het gehele jaar door online Ducati cursussen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
Amsterdam
Plan de route
020-6826493
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion