Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 1999

Garantie: Ja
20751 Km
Wit
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Custom zadel 
- S&S Teardrop luchtfilter
- Vance & Hines uitlaatdempers
- Passing lights
- Spaakvelgen 
- Valbeugels
- Floorboards
- Hak-/ Teenschakeling
- Fatbar stuur
- Opbergvak 
- Tijdklok 

Ontdek de tijdloze allure van de Harley-Davidson Fat Boy uit 1999! Deze motorfiets is niet alleen een symbool van kracht en stijl, maar ook een uniek stuk geschiedenis in de motorwereld. Met zijn kenmerkende brede schouders, zware wielen en onmiskenbare chopper-uitstraling, trekt de Fat Boy gegarandeerd de aandacht op de weg.

Verzamelobject: De modellen uit 1999 zijn steeds moeilijker te vinden, waardoor deze Fato Boy zowel een geweldige rijmachine als een waardevol verzamelobject is.

Mis deze kans niet om eigenaar te worden van een legende! Neem contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit in te plannen.


 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
Bagagevak, Customuitlaten, Floorboards, koplamp, andere, Spaakvelgen, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MASH
© 2000 - 2025 Motoroccasion