Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
PIAGGIO MP3 300 LT
PIAGGIO MP3 300 LT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2010, 15508 Km
PIAGGIO MP3 300
PIAGGIO MP3 300
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2011, 31301 Km
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
€ 2.875,- € 2.995,- p/mnd klik hier
2013, 21409 Km
PIAGGIO MP3 300 LT TOURING
PIAGGIO MP3 300 LT TOURING
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2013, 29226 Km
PIAGGIO MP3 300 LT SPORT
PIAGGIO MP3 300 LT SPORT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2015, 50013 Km
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2015, 15005 Km
PIAGGIO MP3 300 LT
PIAGGIO MP3 300 LT
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2017, 28850 Km
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2019, 15992 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2019, 10997 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 300 HPE
PIAGGIO MP3 300 HPE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2021, 4424 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE
PIAGGIO MP3 300 HPE
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2021, 10421 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE
PIAGGIO MP3 300 HPE
€ 5.375,- p/mnd klik hier
2022, 14904 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2022, 10258 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2022, 9391 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 300 HPE
PIAGGIO MP3 300 HPE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2023, 5300 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2023, 15216 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 300 ABS SPORT
PIAGGIO MP3 300 ABS SPORT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2023, 1205 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, 11966 Km
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2024, 5181 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion