Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT SPECIAL - 2019

Garantie: Ja
9539 Km
Wicked Red
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties Forty eight special


- 1200 cc
- 5 versnellingen
- Injectie
- Smart security system
- ABS remsysteem
- 130 mm voorband / 150 mm achterband
- 9 spoke aluminium wielen
- 49 mm voorvork poten
- Wicked red kleurstelling
- 70's tank graphics
- Tallboy stuur (standaard af fabriek)
- Zwart met chrome motorblok
- Forward controls
- Detachable windscherm
- Solo zadel
- HD ® zijtas
 
  • Xl1200 Forty eight special uit 2019 in hele mooie wicked red kleurstelling. Slechts 9.539 km op de teller. Originele nederlands geleverde motor afkomstig van 1e eigenaar. Dealer onderhouden. Onderhoudshistorie d.m.v. facturen en onderhouds / instructieboekje is aanwezig. De forty eight special is t.o.v. de normale forty eight anders m.b.t. het stuur / zithoogte / tank graphics. De zithoogte van de special is iets lager (705mm) dan bij de standaard 48. Het tallboy stuur dat standaard op de special gemonteerd is zorgt ervoor dat je comfortabeler (meer rechtop) op de motor zit.

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Forward controls, swingarm bag, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion