Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC - 2002

Garantie: Nee
6195 Mls
VIVID BLACK
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
harley-davidson - heritage-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Harley Davidson 88 FLSTSCI Heritage Classic


- Kenteken: 65-MS-PJ
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 6195 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Vivid Black
- Motorinhoud: 1449 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 46 kW / 63pk
- Ledig gewicht: 330 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW


Exterieur

- Spaakwielen
- Speciaal luxe zadel
- Treeplanken
- Valbeugel
- White Wall banden

Veiligheid

- Alarmsysteem

Overige

- Hellingshoeksensor


Zeer mooie FLSTSCI Heritage Springer Classic, deze in vivid black gespoten Springer ziet er uit als nieuw en rijdt als nieuw, zeer lage mls stand aantoonbaar via usa kenteken registratie.
Meerdere Harley's in nieuwstaat op voorraad, kijk hiervoor op onze website.
 

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Hellingshoeksensor, Spaakwielen, Speciaal luxe zadel, Treeplanken, Valbeugel, White Wall banden, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion