Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2020

Garantie: Ja
24018 Mls
Grijsmetallic
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- 23'' Chrome voorwiel
- Performance Machine remklauwen
- LED verlichting
- ABS
- Keyfob met startonderbreking
- Valbeugels
- Floorboards, Hak-/teenschakeling, tankklep en claxon van Willy G.
- Screamin Eagle open luchtfilter
- Apehanger
- Boom Audio met Bluetooth en USB
- 2-1 Uitlaat met 2 uitlaatdempers van Bassani
- Custom zadel
- Cruise control
- Gear-indicator
- Boordcomputer
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Apehanger, Audio, Bagagevak, Bluetooth, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Floorboards, Gearindicator, Kofferset, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Startonderbreking, USB, Valbeugel, velgen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion