Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S - 2001

Garantie: Ja
36819 Km
Grijs
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
* Motor in nette staat.
* BOVAG garantie.
* NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk, gespreid betalen is een financiering*
* 10 dagen gratis All Riskverzekering **
* Proefrit mogelijk, bij voorkeur op afspraak, Whatsapp voor afspraak 06-52344003.
* Prijs gebaseerd op geen inruil, inruil mogelijk.
* Bezorgen aan huis mogelijk *.
* Reserveren van motor zonder aanbetaling niet mogelijk.



Welkom bij Nijzing Motoren uit Emmen.
Naast deze motor hebben wij ruim 60 occasions, goed onderhouden en scherp geprijsd, tevens zijn we BOVAG lid.
Wij zijn te bereiken op tel: 0591-677067  Whatsapp  06-52344003 of mail naar info@nijzingmotoren.nl
Opening `s tijden:

Dinsdag t/m vrijdag : 09.30 - 17.30 uur.
Zaterdag : 09.30 - 16.00 uur.
Donderdag avond : Op afspraak.
           

Graag tot ziens aan de Jacob Le Mairestraat 257 in Emmen!
*Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop op zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertenties kunnen geen rechten ontleend worden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nijzing Motoren Emmen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion