Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 450 - 2025

Garantie: Nee
8 Uur
Rood
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CRF 450
- 2025
- 8 uur Demo Motor.
- Geheel orgineel in nette staat.
- Nieuw HF116 oliefilter.
- Nieuw Motul 7100 10w50
- Nieuw Orgineel Luchtfilter.

  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.
    Bekijk al onze motors op onze site!
    Wij zijn Geopend op de volgende dagen.
    Maandag     13:00 - 18:00
    Dinsdag       Gesloten
    Woensdag    9:00 - 12:00
    Donderdag  15:00 - 20:00
    Vrijdag         10:00 - 20:00
    Zaterdag      9:00 - 12:00
    Zondag        Gesloten 
    Ook op afspraak geopend


     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion