Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1200 INTERSTATE - 1991

Garantie: Nee
87867 Mls
Champagne
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
honda - gl-1200-interstate
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Honda Goldwing,loopt en rijdt goed ,goede banden ,rvs uitlaatsysteem .2orginele sleutels,voor de liefhebber.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion