Houkesmotortechniek richt zich op onderhoud, reparatie en verkoop van alle merken motorfietsen, wij zijn dus geen merk dealer, maar een universele garage.
Desalniettemin hebben we wel uitleesapparatuur voor de meest gangbare merken, om injectie, abs, contactsleutelprogrammering en co aanpassingen te doen. Dit zijn alle japanse merken, Ducati, Guzzi, Aprilia, MV, BMW, Harley en Buell. De meest gangbare slijtage delen zijn op voorraad of 1 dag laten in huis, originele onderdelen zijn ook leverbaar duurt 3 a 4 dagen langer.
Dus in principe kun je met elke motorfiets hier terecht of het nu een 30 jaar oude is met contactpunten of van dit jaar met abs en injectie.
10 per pagina 20 per pagina 30 per pagina 40 per pagina 50 per pagina
DUCATI 750 SSC
2002, 64000 Km
DUCATI 900 SS
1998, 45283 Km
DUCATI MONSTER 696
2008, 49524 Km
DUCATI M 600
1997, 39415 Km
DUCATI 600 SSC
1994, 61000 Km
DUCATI 750 SS
1992, 42000 Km
HYOSUNG GT 650 R WATERDECAL
2007, 4556 Km
DUCATI M 600 DARK
2001, 44225 Km
HYOSUNG GT 650I NAKED
2010, 26000 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
2001, 88499 Km
HONDA GL 1200 INTERSTATE
1991, 87867 Mls
DUCATI MULTISTRADA 1100
2009, 71523 Km
HONDA CBR 1000 F
1993, 79081 Km
HYOSUNG GT 650I P
2010, 25700 Km
YAMAHA XV 700 VIRAGO
1984, 58351 Mls
APRILIA RST MILLE FUTURA
2001, 60000 Km
HONDA VFR 800
2002, 58942 Km
BMW R 1200 RT
2006, 120957 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken