Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2010

OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geļntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variėteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion