Nieuwsbrief:

HONDA  VF 750 C - 1994

Garantie: Nee
31788 Km
Rood
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Honda VF750C Magna uit 1994 is een krachtige en comfortabele motorfiets, die bekend staat om zijn soepele V4-motor en stijlvolle cruiser-uiterlijk. De Magna is een plezier om mee te rijden, zowel in de stad als op de snelweg, en biedt een goede balans tussen prestaties en comfort. We leveren deze motor af met en onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met en onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion