Nieuwsbrief:

HONDA  XL 1000 V VARADERO - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Zwart
Vermogen:
69 kW
Teller:
73.103 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een dikke allroad de XL1000V Varadero

* Bj 1999 , een lange tijd in bezit geweest vorige eigenaar
* 73.103km
* Watergekoelde V-twin , loopt keurig netjes en pakt goed op , geen carburateurs problemen
* Mooie hoge ( heldere) toerruit
* Ruime Givi topkoffer
* handvat verwarming
* staat op perfecte ( recent geplaatste ) banden
* Kettingset ook dik in orde , remmerij OK
* Met wel wat optische krasjes  smetjes etc.
* Dus ideale woon-werk fiets , of gewoon goedkoop motorrijden,  rijdt gewoon nog erg strak !
* Reserve sleutel aanwezig
* Prijs 1999€ en inruil kan ook nog
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion