Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De nieuwe Svartpilen 801 is het nieuwste model van onze naked motorcycle line-up. In deze motor worden uitzonderlijke veelzijdigheid, prestaties en stijl voor op straat gecombineerd. Het minimalistische, op een scrambler geïnspireerde ontwerp heeft een nieuwe compacte en krachtige paralleltwin, een perfect uitgebalanceerd buizenframe en een verfijnde ergonomie voor een boeiende, intuïtieve rit. Compleet met verstelbare WP-ophanging, ultramoderne elektronische hulpmiddelen en afgewerkt met scherpe lijnen en donkere kleuren, stelt de Svartpilen 801 elke rijder in staat om zijn eigen stijl te bepalen voor het rijden in de stad.
Technical highlights:
- Chromium-molybdenum stalen frame
- 799 cc parallel-twin engine ook geschikt te maken voor het A2 rijbewijs
- Instelbare WP APEX vering componenten, met exceptioneel comfort en performance
- Vier selecteerbare rijmodi (Street, Rain, Sport, plus een optionele Dynamic Mode)
- Optional Dynamic Pack bevat 10 voudig instelbare MTC (Motor Traction Control) en 5 niveaus van anti-wheelie
- Motor Slip Regulation, Anti-Wheelie, en Cruise Control beschikbaar in het optionele Dynamic Pack
- Standarad Cornering Motorcycle Traction Control
- Geavanceerde bochten ABS
- Ride-by-wire gashandle met instelbare gas respons
- Optioneel Easy Shift function (up and down Quickshifter)
- PASC Slipper clutch
- Standard Connectivity Unit verzorgt TbT+ navigatie, telefoon gesprekken en muziek keuze van de smartphone
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin |
Boring x slag | 65|88 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | DKK Dellorto (Throttle body 46mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | 104|77| |
Max. koppel | |
Koppeling | Cable operated PASC slipper clutch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | 520 X-Ring |
Starter | |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 300 MM 2x radially mounted 4 piston caliper |
Remmen achter | 240 MM Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw |
Voorband | 3.50 x 17 |
Achterband | 5.50 x 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 1475 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken