Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT TRAVEL - 2022

Garantie: Ja
21370 Km
MATGRIJS
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2022
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze V85 TT Travel is volledig
reisklaar en komt incl een heel
arsenaal aan accessoires, zoals oa een
kofferset, middenbok, voorvalbeugel,
handkappen met vergroters, Tour XL
ruit, handvatverwaming en een SW
Motech tanktasring (de tanktas zelf
zit er niet bij). Wij verkopen deze
motor technisch en optisch in een
zeer geode staat, inclusief 12
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion