Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 RR - 2015

Garantie: Ja
23144 Km
ROOD / WIT
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale RR, modeljaar:2016, met 23.144km. 1000km geleden hebben wij deze RR een grote beurt gegeven, incl ketting / tandwielen.

Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder naked bike RR is voorzien van:
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi, ABS
- 8 standen instelbare traction control
- Stuurdemper
- Volledig instelbare vering
- Handvat verwarming
- Carbon luchtinlaten op tank
- Carbon ketting cover
- Roadlock schijfrem slot
- Zwarte QD uitlaat met CE-keur en DB-killers
- Korte kentekenplaat houder
- Owners manual, onderhoud historie gedocumenteerd
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion