Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RR - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
NARDO GREY / GEEL
Vermogen:
106 kW
Teller:
12.229 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2019 met 12.229km. Met complete onderhoud historie, tweede eigenaar. Verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend. Recent 12.000km gehad en nieuw Pirelli's eronder. Voorzien van keramische coating.

Voorzien van:
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Quick shifter, Tractie control
- Vier standen instelbare rijmodi
- Geavanceerde kleur samenstelling met Nardo grijs, Gele accenten
- CNC Racing koppeling cover zwart doorkijk
- CNC Racing gele drukveertje koppeling
- CNC Racing koppeling druk plaat zwart
- Augustus 2024, 12d km beurt en nieuwe Pirreli banden gemonteerd. 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion