Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F3 800 RR - 2022

Garantie: Ja
3224 Km
FIRE RED MATT/METALLIC DARK GREY MATT
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta F3 800 RR ABS EAS. MY:2022. Datum eerste inschrijving: 14/10/2021. Motorfiets heeft slechts 3224km gereden. BTW-motorfiets.

Nieuwprijs: €27.500,-
Rijklaarmaak kosten €399,-

Voorzien van:
- optionele MV Agusta Racing kit: Akrapovic sportuitlaat + ECU, Duo seat cover, CNC gefreesde voetsteunen
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- RR - Carbon bekleding delen
- MV Agusta druppellader, dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion