| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki AN 400 Burgman ABS! 4.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !Opties en Accessoires:• bj. 2018
• 7.714 KM
• ABS
• Nieuwe set banden!
• Rijklaar
• 35kw a2 rijbewijs geschikt!
• Hoog windsherm
• Nederlandse motorfiets
• Hndvat verwarming
• Boekje
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. Hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service!
• 5 * Google beroordeling ( 200+ Reviews! )
• Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
• Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Uitgestelde aflevering i.v.m. bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, eindjaarsuitkering etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
Maandag 12:00 / 17:00
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, ééncilinder |
| Boring x slag | 81.0 mm x 81.0 mm |
| Cilinder inhoud | 399 cc |
| Comp. verhouding | 10,6 : 1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | Automatisch |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 13.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | |
| Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
| Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
| Remmen voor | dubbele schijven |
| Remmen achter | Remschijf |
| Voorband | 120/70 - 15 M/C 56S |
| Achterband | 150/70 - 13 M/C 64S |
| Wielbasis | 1,585 mm |
| Lengte | 2,240 mm |
| Breedte | 760 mm |
| Hoogte | 1,350 mm |
| Zithoogte | 750 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Metallic Mat Black, Pearl Glacier White, Metallic Mat Fibroin Gray |
| Beschrijving | Het rijcomfort staat op hoog niveau dankzij de hoge toerruit en het dik gepolsterde zadel met instelbare ruggensteun. Een superstabiel en wendbaar rijwielgedeelte maakt elke rit bovendien tot een opwindende gebeurtenis. Daarbij zijn praktische zaken natuurlijk niet vergeten: de Suzuki Burgman 400A heeft een riante opbergruimte van 42 l onder het getrapte zadel en heeft in het voorpaneel nog eens twee bergruimtes, waarvan er een is voorzien van een 12-voltstopcontact. De Suzuki Burgman 400A is geschikt voor het A2-rijbewijs. |
 |
VBM Motoren |
|
Industrieweg 46
Oirschot
Plan de route
|
 |
06-22042482
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken