Nieuwsbrief:

VBM Motoren

Alle motoren van VBM Motoren
86 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2004, 30548 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2000, 10725 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
DUCATI 851 STRADA
DUCATI 851 STRADA
€ 12.995,- p/mnd klik hier
1992, 54070 Km
HONDA VTR 1000 SP 1
HONDA VTR 1000 SP 1
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2003, 40540 Km
MOTOBECANE U54C
MOTOBECANE U54C
€ 7.995,- p/mnd klik hier
1975,
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 9.995,- p/mnd klik hier
1993, 37733 Km
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2000, 11555 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 18297 Km
YAMAHA MT 125
YAMAHA MT 125
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2015, 46930 Km
HONDA CBR 125 R
HONDA CBR 125 R
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2008, 18938 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2003, 41751 Km
SUZUKI DR-Z 400 SM
SUZUKI DR-Z 400 SM
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2007, 36855 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2017, 51545 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2000, 35251 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.695,- p/mnd klik hier
1999, 11700 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2010, 23384 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2005, 43314 Km
HONDA CBR 125 R
HONDA CBR 125 R
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2010, 11712 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
€ 5.095,- p/mnd klik hier
2012, 39259 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion