Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 1100 - 1980

Garantie: Ja
51553 Km
Blauw
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
suzuki - gsx-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie klassieker in een fantastische kleurstelling en in nette staat. De motor beschikt over een Marshall 4in1 uitlaatsysteem met een erg goede sound!

Alle motoren worden volledig technisch nagezien en krijgen bij verkoop een opleverbeurt.
Interesse in de motor? Kom vrijblijvend langs in onze showroom of bel/mail ons voor meer informatie!
Opties en Accessoires:
Marshall 4in1 uitlaatsysteem, Special Paint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Paddock Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion