Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  GSX-R 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw/Wit
suzuki - gsx-r-1000-abs
suzuki - gsx-r-1000-abs
suzuki - gsx-r-1000-abs
suzuki - gsx-r-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

U kunt de motor vanaf nu bestellen bij NIWA Motoren!

Suzuki GSX-R1000R: de nieuwe generatie van een icoon. Bel ons voor meer informatie!

In 2025 viert de GSX-R-familie haar 40-jarig jubileum en is het bijna een kwart eeuw geleden dat de eerste GSX-R1000 werd geïntroduceerd. Omdat de rijomstandigheden zich voortdurend ontwikkelen, is de GSX-R1000 blijven evolueren. De nieuwe Suzuki GSX-R1000R legt op alle fronten de lat hoger met prestaties, betrouwbaarheid en puur rijplezier. Prestaties die sinds 2001 hebben geleid tot talloze overwinningen, zoals niet minder dan 15 FIM Endurance World Championship-titels.

Motorische verbeteringen en optimalisaties

Om de verbrandingsefficiëntie te verbeteren, zijn alle onderdelen en het inlaat- en uitlaatsysteem van de viercilinder motor met een inhoud van 999,8 cm3 geoptimaliseerd:

  • De cilinderkop en in- en uitlaatpoorten zijn aangepast voor een hogere efficiëntie. De koelvloeistof circuleert sneller door de cilinderkop dankzij gladder gevormde kanalen. Daarom is minder koelvloeistof nodig en dat scheelt gewicht.
  • Een efficiënte, gebogen radiator met dubbele elektrische ventilatoren levert uitstekende koeling en is compacter vormgegeven.
  • Nieuwe brandstofinjectoren met acht gaten vervangen het vorige tiengats ontwerp ter ondersteuning van Euro 5+ emissienormen. De brandstofpomp levert een hogere druk.
  • Het Ride-by-wire elektronisch geregeld gasklepsysteem verbetert het stationair toerental en de vermogensafgifte, met een grotere diameter (48 mm i.p.v. 46 mm) en dubbele injectoren per cilinder.
  • Nieuwe inlaatkelken verbeteren het vermogen bij hoge toerentallen. Plus Grote Suzuki Ram Air Direct (SRAD) luchtinlaten naast de koplamp.
  • De zuigers zijn opnieuw ontworpen om de compressieverhouding te verhogen van 13,2:1 naar 13,8:1.
  • De uitlaatklepdiameter is vergroot van 24 mm naar 25 mm.
  • Gewichtsreductie van de zuigers van 3 gram en meer duurzaamheid door een aangepast ontwerp van de onderzijde.
  • Een bredere nieuwe nokkenasketting vermindert wrijvingsverliezen. De Suzuki Racing Variable Valve Timing (SR-VVT) is hierop aangepast en geoptimaliseerd om samen te werken met een nieuw nokkenasprofiel.
  • De krukas is opnieuw ontworpen met dikkere lagers en een aangepaste krukasbehuizing.
  • Een nieuw 4-2-1-uitlaatsysteem met slankere titanium uitlaatdemper draagt bij aan prestaties en uitstraling. Het volume van de uitlaatdemper is verminderd van 8,3 naar 5,5 liter, zonder prestatieverlies.
  • De grotere elliptische katalysator dichter bij de motor zorgt voor snellere opwarming en schonere uitstoot. Samen met twee lambda Oâ‚‚-sensoren die bijdragen bij aan het voldoen aan Euro 5+.

Om de tijd en de concurrentie voor te blijven, is de GSX-R1000R voor modeljaar 2025 geüpdatet zodat hij voldoet aan de nieuwste emissie- en geluidsnormen. Ook zijn de updates gericht op het vergroten van het rijplezier en de prestaties, met onder andere geavanceerde elektronische regelsystemen die de rijder ondersteunen. Deze kunnen de prestaties van de motor optimaal afstemmen op persoonlijke voorkeuren en rijomstandigheden. De GSX-R1000R wordt volledig straatlegaal geleverd, klaar voor de mooiste wegen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Elastiek" betekent: Een elastiek is een sterk versleten ketting die zowel in de lengterichting als haaks op de speling vertoont.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BIMOTA
© 2000 - 2025 Motoroccasion