Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  GSX-R 600 - 2016

36505 Km
Blauw/wit/geel
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar die er ontzettend zuinig op geweest is.
De motor verkeerd in perfecte staat, daar is niets om op aan te merken.
Wij leveren deze motor af met 12 maanden garantie.\
De GSX-R staat klaar in onze showroom en kan direct mee.
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
12 maanden Bovag garantie, Akrapovic uitlaat, Sportuitlaat, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion