Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt, luchtgekoeld met SACS, OHC, 45° V-twin, tweecilinder
Boring x slag
96 mm x 96 mm
Cilinder inhoud
1462 cc
Comp. verhouding
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Vermogen
66 pk / 48.5 kW bij 4800 tpm
Max. koppel
115 Nm bij 2800 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
5 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
14 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm
Een echt zware cruiser waarbij gewoon alles klopt. Dat zie je aan de harmonieuze, doorlopende lijn van de diepe spatborden. Het vloeiende model van de tank met de diepverchroomde teller, maar vooral aan het machtige V-twin-blok, dat onverbiddelijk alle aandacht trekt.

Met de stoere koplamp, het chrome luchtfilterhuis, de uitlaten en de voorvork covers voor de stoere looks. Verder is ook een grotere teller-unit gemonteerd voor een beter zicht.
Een stukje historie: KAWASAKI in 1983 - In 1983 wordt de Z 750 geïntroduceerd, Kawasaki's eerste turbo-charged supersport motoren. De GPZ 900 R wordt ook losgelaten op de wereld in Monterey, California tijdens een persintroductie en een testrit sessie. De eerste Ninja-benaming wordt toegevoegd om de Amerikaanse markt te veroveren. De GPZ 900 wordt een erg populaire motorfiets. Logisch eigenlijk. Om in 1983 rond te scheuren met een max van 250 km/h is toch een niet geringe prestatie. Deze zestien-klepper vier cilinder verdient in veel gerenommeerde motorfietsbladen de benaming -motorfiets van het jaar-.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO