Nieuwsbrief:

SYM  JET 14 AC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Div. kleuren
sym - jet-14-ac
sym - jet-14-ac
sym - jet-14-ac
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Jet14 AC is het resultaat van een grondige analyse van de behoeften van de moderne stadsscooterrijder. Met 14-inch wielen en een korte wielbasis biedt deze scooter de perfecte combinatie van stabiliteit en wendbaarheid, waardoor 'urban touring' een geheel nieuwe betekenis krijgt.

De SYM Jet 14 AC beschikt over een ruimte tankinhoud van 7,5 liter. Brengt optimaal comfort met zich mee en heeft een overzichtelijk dashboard voor alle belangrijke informatie binnen handbereik.

Ontdek de voordelen van de SYM Jet 14 AC

  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion