Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Benelli Imperiale 400
1e eigenaars motorfiets
Netjes gereden
Reden inruil?: Weer ingeruild voor een nieuwe
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Lucht-/oliegekoelde eencilinder, viertakt, vier kleppen, enkele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 72.7 mm x 72.7 mm |
Cilinder inhoud | 373.5 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 20 pk / 15 kW bij 5500 tpm |
Max. koppel | 29 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Telescopische vork met poten ø 41mm |
Vering achter | Swingarm met dubbele schokdemper |
Remmen voor | Schijf ø 300 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | |
Voorband | 110/90 - 19 |
Achterband | 130/80 - 18 |
Wielbasis | |
Lengte | 1140 mm |
Breedte | 815 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Imperiale 400 is een knipoog naar de historische Benelli modellen uit de jaren ’50. Het is een authentieke en pure motorfiets, uitgerust met een luchtgekoelde ééncilinder viertaktmotor met een enkel bovenliggende nokkenas en elektronische brandstofinjectie. Het ontwerp van de uitlaat, de ronde koplamp en de chromen details accentueren de vintage stijl van deze nieuwe Benelli-motorfiets.



Rijklaarprijs: €4.499,- (inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarmaakkosten). |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 | Coevorden, Drenthe |
 | 0524-524977 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken