Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA 955I - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Rood
Vermogen:
109 kW
Teller:
64.349 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Triumph Daytona 955i
Bouwjaar: 1999
Tellerstand: 64.349km
Donker kuipruitje
Net groot onderhoud gehad incl. nieuwe banden.
Buddyseat cover
Lichte gebruikerssporen
Incl. 3 maand garantie
 


  • MotorCentrum Groningen
    Beethovenlaan 15
    9722 KJ Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorCentrum Groningen
Beethovenlaan 15
Groningen
Plan de route
050-2069190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion