Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA 955I - 1999

Garantie: Ja
64349 Km
Rood
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
triumph - daytona-955i
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Triumph Daytona 955i
Bouwjaar: 1999
Tellerstand: 64.349km
Donker kuipruitje
Net groot onderhoud gehad incl. nieuwe banden.
Buddyseat cover
Lichte gebruikerssporen
Incl. 3 maand garantie
 


  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion