Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED 400 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
4.133 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
triumph - speed-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Te koop bij Motor Venray: een Triumph Speed 400 uit 2024 met slechts 4.133 kilometer op de teller. Deze motor verkeert in uitstekende staat en is direct klaar voor gebruik.



De Speed 400 is geschikt voor het A2-rijbewijs en combineert een sportieve uitstraling met toegankelijk rijgedrag. Dankzij het lichte frame en de moderne ééncilinder motor is hij perfect voor zowel beginnende rijders als ervaren motorrijders die op zoek zijn naar een wendbare en betrouwbare machine.



Met zijn comfortabele zithouding en kwalitatieve afwerking biedt deze Triumph rijplezier in elke rit. Kom langs bij Motor Venray voor een bezichtiging of proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion