Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2009

Garantie: Ja
37979 Km
Oranje
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRIUMPH STREET TRIPLE R – Wendbare en sportieve naked bike

De Triumph Street Triple R uit 2009 is een lichte, krachtige en uiterst wendbare naked bike. Aangedreven door een 675cc driecilinder motor levert deze motorfiets een perfecte balans tussen vermogen, controle en rijplezier. De R-versie biedt verbeterde vering en remmen, wat zorgt voor een nog sportievere rijervaring.

Met 37.979 km op de teller is deze motor goed onderhouden en klaar voor vele nieuwe ritten. Dankzij zijn compacte bouw en responsieve stuurgedrag is de Street Triple R ideaal voor zowel stedelijk verkeer als sportief rijden op bochtige wegen.

  • Bouwjaar 2009
  • 675cc driecilinder motor met soepele vermogensafgifte
  • Sportieve rijeigenschappen met verbeterde vering en remmen
  • Lichtgewicht en wendbaar

Prijs: € 4.489,-

Wij bieden garantie en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de sportieve rijeigenschappen van de Triumph Street Triple R.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion