| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Legendarische sporttoerder met het hart van een atleet en het comfort van een limousine.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 16 kleppen |
| Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
| Cilinder inhoud | 1298 cc |
| Comp. verhouding | 10.8:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 143.5 pk / 107 kW bij 8000 tpm |
| Max. koppel | 134.4 Nm bij 7000 tpm |
| Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 25 liter |
| Topsnelheid | 245 km/u |
| ABS | optie |
| Frame | aluminium brugframe |
| Vering voor | Telescoop |
| Vering achter | Monocross |
| Remmen voor | Dubbele schijfrem, Ø320 mm |
| Remmen achter | Schijfrem, Ø282 mm |
| Voorband | 120/70 ZR17M/C |
| Achterband | 180/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1515 mm |
| Lengte | 2195 mm |
| Breedte | 760 mm |
| Hoogte | 1435 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 244 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken