Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
YAMAHA MT09 MT-09 Mt-09 Mt09
Bouwjaar 2014
9928 Kilometers en loopt perfect
85Kw en 115 Pk en leuk koppel dus leuk speelgoed
Bijna nieuwe banden en slijtdelen in goede staat
Voorzien van de volgende optie's
Abs
Wilbers veerring en dat is echt een wereld van verschil met de orginele
Korte Kentekenplaat houder
Valdoppen SW Motech
Stuurt super strak door de Upside down voorvork en de Speciale Veerring en Relaxe zithouding.
Lichte krasjes aan rechter zijkant maar valt niet echt op
Deze MT09 staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 5750 euro
Tel 0622236308
LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 4-kleps DOHC 3-cilinder in lijn |
Boring x slag | 78 mm x 78 mm |
Cilinder inhoud | 847 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 pk / 84 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 87.5 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork 137 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | 2075 mm |
Breedte | 815 mm |
Hoogte | 1135 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 188 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Yamaha MT-09 ABS vormt een gloednieuw concept binnen het sportieve segment. Met zijn compacte chassis en de koppelsterke 3-cilindermotor is deze nieuwe machine ontworpen voor rijders die veel waarde hechten aan karakter en persoonlijkheid.

Het kloppende hart van dit nieuwe concept is een lichtgewicht 850cc-motorblok. Deze 3-cilindermotor levert een lineair koppel in een groot toerentalbereik, voor een geweldige acceleratie waar uw adrenaline sneller van gaat stromen.

Voor een goede wendbaarheid heeft de dynamische MT-09 ABS een compact aluminium chassis. Als gevolg hierdoor een rechte zitpositie voor meer comfort, zowel tijdens het dagelijkse woon-werkverkeer als bij een pittige motorrit wanneer u dat wilt. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken