Nieuwsbrief:

Hunen Motoren

Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
Alle motoren van Hunen Motoren
30 motoren gevonden
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 99600 Km
KAWASAKI Z 750 R ABS
KAWASAKI Z 750 R ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 34700 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE 850
MOTO GUZZI V 7 STONE 850
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2021, 22600 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 34186 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 38250 Km
YAMAHA XV 950 RACER
YAMAHA XV 950 RACER
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 11700 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2020, 23509 Km
BMW R 1200 GS ABS
BMW R 1200 GS ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 81080 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2018, 15180 Km
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 2482 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 24385 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC
BMW R 1200 GS ABS-ASC
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2009, 62280 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 70570 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2021, 6625 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2023, 8004 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2017, 34500 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2018, 7510 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2019, 26070 Km
ZERO DS ZF
ZERO DS ZF
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 26900 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 30940 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion