Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC GREY/DARK MAGMA
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Garantie: Yamaha garantie 5 jaar

Zijn krachtige 560cc EURO5+ motor en verfijnde automatische transmissie maken dit Yamaha's snelste en soepelste sportscooter. Het motorfietstype aluminium chassis en de instelbare vering zorgen voor een nauwkeurig rijgedrag. En voor ultiem comfort wordt de TMAX Tech MAX geleverd met een luxe verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm.

Voor de hoogste mate van beheersbaarheid profiteert de TMAX Tech MAX van de beste elektronische rijhulpsystemen in zijn klasse, waaronder een nieuw Brake Control-systeem, evenals cruisecontrol, tractioncontrol en D-MODE met 2 posities. En het verbonden 7-inch dashboard beschikt over gratis Garmin-navigatie* om je de beste routes te geven voor woon-werkverkeer, vrije tijd en toertochten. (*Volledige kaart Garmin Navigatie is gratis beschikbaar voor in aanmerking komende TMAX modellen, maar wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar. )

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
35 KW geschikt voor A2, ABS, Bluetooth telefoonconnectiviteit, Boordcomputer, Cruise control, Elektronisch verstelbaar windscherm, Handvatverwarming, Ingebouwde navigatie, Keyless Ride, Led Knipperlichten, Led verlichting, Middenbok, Navigatie ingebouwt (Garmin StreetCross), Navigatiesysteem, Rijmodi, Traction control, Verwarmde buddyseat V + A




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion