Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2021
leuke wendbare tracer 7 in mooie grijs / blauwe kleurstelling.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74,8 pk / 55 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 142 |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Achterband | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Wielbasis | 1,450 mm |
Lengte | 2,138 mm |
Breedte | 806 mm |
Hoogte | 1,270 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Grey, Tech Kamo, Redline |
Beschrijving | It’s Your Turn.

Het EU5-conforme CP2-motorblok met crossplane-technologie produceert een onophoudelijke golf aan lineair koppel in het hele toerentalbereik voor opmerkelijke acceleratie in elke versnelling. Het compacte chassis en de instelbare vering zijn gebouwd om elke bocht snel en precies aan te kunnen snijden.



De nieuwste generatie aerodynamische kuipwerk met dubbele LED-koplampen en de stoer ogende, schuingeplaatste contourverlichting versterken het moderne ontwerp en het krachtige uiterlijk van de motorfiets. Dankzij de ergonomie voor lange ritten, een breed stuur en een verstelbaar scherm, staat deze veelzijdige middelzware motorfiets altijd klaar voor je volgende roadtrip. TRACER 7: It’s Your Turn. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken