Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
02-04-2024
Gastvrouw/Gastheer

Gastvrouw/Gastheer
Showroom | 16-24 uur | Heteren
Als gastvrouw/gastheer van Big-Rivers Harley-Davidson draag je zorg voor een uitstekend en professioneel welkom voor onze klanten. Je vormt een belangrijke schakel tussen onze  diverse afdelingen en de connectie naar de klant. Jouw werkzaamheden bestaan uit het verwelkomen van onze klanten, het behandelen van inkomend telefoon- en mailverkeer in combinatie met andere administratieve werkzaamheden. 

Wat vragen wij van jou:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een gestructureerde en zelfstandige werkhouding;
  • Representatief voorkomen;
  • Klant-/servicegerichtheid;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Werkdagen zijn in de basis woensdag, vrijdag en zaterdag (afwijking is in onderling overleg eventueel mogelijk).
Wat bieden wij:
  • Direct een vast contract; 
  • Een uitstekend salaris dat past bij jouw kennis en ervaring; 
  • Ontwikkelmogelijkheden door middel van trainingen en bijscholing; 
  • Een afwisselende en uitdagende baan in de wereld van het merk Harley-Davidson; 
  • Een laagdrempelige bedrijfscultuur;
  • Een veilige en professionele werkomgeving; 
  • De gelegenheid om naast jouw werkzaamheden ook mee te genieten van exclusieve Harley-Davidson events; 
  • Een goede werk-privébalans.
Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe gastvrouw/gastheer? Stuur dan jouw sollicitatie naar onze HR afdeling via het mailadres hr@big-rivers.nl of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 026 356 0 911.




 

Bron: H-D Big Rivers

Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion