Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2019, 78520 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 42250 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.745,- p/mnd klik hier
2021, 15414 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2008, 53461 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2023, 8295 Km
KTM 500 EXC
KTM 500 EXC
€ 9.000,- p/mnd klik hier
2019, 1303 Km
Merkdealer
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HONDA CB 500 X
HONDA CB 500 X
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 11225 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 11.480,- p/mnd klik hier
2020, 10696 Km
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2023, 7532 Km
Merkdealer
HONDA PCX 125
HONDA PCX 125
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2022, 2000 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 24000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 17600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 19.899,- p/mnd klik hier
2012, 21950 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2018, 35617 Km
MotoXpert, FLEVO
KAWASAKI KX 450 F
KAWASAKI KX 450 F
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 45.817,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 25415 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion