Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA NIKEN
YAMAHA NIKEN
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2018, 4100 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2019, 7900 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2019, 30740 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2019, 8255 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.990,- € 18.699,- p/mnd klik hier
2019, 1764 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, 5155 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.250,- € 11.990,- p/mnd klik hier
2020, 14107 Km
YAMAHA NIKEN
YAMAHA NIKEN
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 5000 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 10.550,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2021, 14282 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2021, 4914 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2022, 6300 Km
YAMAHA NIKEN
YAMAHA NIKEN
€ 16.999,- € 18.699,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2023, 4703 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion