Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1998

Garantie: Nee
45283 Km
Rood
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
900 SSC,een van de laatste echte,met veel superlight opties standaard, zoals carbon voorspatbord ,achterrem reactiestang ,rem en kopp.pomp.Verbeterde kuip met meer koeling voor de achterste cilinder.(laatste serie)bouwjaar 5-1998. Olietemperatuurmeter orgineel.Met Sil Moto carbon einddempers voor het goede geluid.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion