Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2022

Garantie: Ja
2800 Km
Polor White
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

BMW G310R # ABS # Bouwjaar: 2022 # Kilometerstand: 2800 # Kleur: Polar White # 

De Motor verkeerd in Zeer Goede Staat! Geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij is als Nieuw zoals je mag verwachten met deze kilometerstand! Dit betreft een originele Nederlandse motor, hij heeft netjes bij de 1000km zijn eerste beurt gehad en net voordat hij op internet kwam heeft hij bij BMW Dealer Biqer Motoren te Eindhoven zijn jaarlijkse onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie ververst voor + achter en is er de nieuwste software ingelezen. Verder heb ik hem zelf nog een keer netjes na gekeken maar zoals je mag verwachten zijn de banden, remmerij, ketting en tandwielen in Perfecte Staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De BMW is voorzien van een paar leuke accessoires. Zo heeft hij een Donker getint windscherm zodat je net wat meer uit de wind zit, JMP zwarte instelbare (goed gekeurde) stuur spiegels en heeft hij een mooie Wielstriping. Fabriek af is de motor voorzien van ABS, Dagrij verlichting en Gear indicator. Hij word afgeleverd met beide sleutels, onderhouds boekje (ingevuld), instructie boekje en factuur van onderhoud. Dus gewoon een als Nieuwe Zeer Complete Motor! De BMW G310R is zo legaal te berijden met het A2 / 35Kw rijbewijs! Dus idiaal voor de beginnende motorrijder / motorrijdster. De BMW heeft tot Augustus 2025 fabrieks garantie. De G310R staat bekend dat het een Zeer Soepel motorblok heeft, hij loopt heerlijk, stuurt mes scherp en heeft een relexte zit. Het is natuurlijk een 310cc motorfiets maar voor zijn lichte cc's heeft hij toch veel been ruimte. Dit ook voor langere mensen. Je kunt er perfect mee mee komen in het dagelijkse verkeer,

Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion