Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1985, 26931 Mls
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1990, 14876 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1992, 39900 Km
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1993, 94200 Km
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1994, 26508 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1996, 43238 Km
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1997, 58367 Km
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1997, 30000 Km
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1998, 16335 Km
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1999, 30870 Km
YAMAHA VMAX CARBON
YAMAHA VMAX CARBON
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1999, 20585 Mls
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 18.990,- p/mnd klik hier
1999, 1500 Km
Merkdealer
YAMAHA VMX 1200 V MAX
YAMAHA VMX 1200 V MAX
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2002, 47500 Km
YAMAHA VMAX
YAMAHA VMAX
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2002, 5907 Km
YAMAHA VMX 1700
YAMAHA VMX 1700
€ 13.445,- p/mnd klik hier
2008, 56827 Km
YAMAHA VMX 1700
YAMAHA VMX 1700
€ 13.445,- p/mnd klik hier
2009, 68458 Km
YAMAHA VMAX 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA VMAX 60TH ANNIVERSARY
€ 23.750,- p/mnd klik hier
2018, 24000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion