Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Zwart
Vermogen:
72 kW
Teller:
79.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wij verkopen onze custom BMW R 1100 S Cafe racer.

Bouwjaar: 2001
Tellerstand: 79.500km

Deze motor hebben wij de afgelopen winter onderhanden genomen om er naar ons idee een gave Cafe racer van te maken. Wat het een redelijk speciale motor maakt is dat deze motor voorzien is van een benzine injectie systeem en met de keuze van de old-skool “normale “benzine tank is dit toch een kleine uitdaging geweest om het werkend te maken. Kabel boom is helemaal aangepast en heeft een nieuwe routing gekregen en weer netjes ingetapet.

Motor krijgt bij aflevering een grote beurt.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-5114938

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2025 Motoroccasion