Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2008, 26905 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2009, 10162 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2011, 16262 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 35594 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2012, 40453 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 34151 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 20829 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 26566 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 16532 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 35000 Km
Merkdealer
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
2012, 27500 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 22886 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 19267 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 21422 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2013, 39101 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 13211 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2014, 19199 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 26522 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2015, 21603 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 45487 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion