Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2016, 32288 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2016, 36071 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2016, 61097 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 31007 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2016, 47204 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2017, 53006 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 51443 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 42481 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2017, 17430 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.450,- € 9.750,- p/mnd klik hier
2017, 41397 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 37000 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2017, 22646 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.250,- € 10.750,- p/mnd klik hier
2017, 48700 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 53876 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 8.999,- € 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 43620 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2018, 50851 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 29994 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 26439 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 33498 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2018, 14760 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion