Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 RS - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Grijs
Vermogen:
70 kW
Teller:
21.614 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Door inruil hebben wij deze in topstaat verkerende BMW R1150RS uit 2003 verkregen. Voorzien van handvatverwarming en originele BMW kofferset. Comfortabel touren met de betrouwbare boxermotor en direct klaar voor vele zorgeloze kilometers. Je bent van harte welkom voor een bezichtiging en of proefrit.
  • Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen. 

    Inruil
    Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel

    Financiering
    Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.

    Werkplaats
    In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).

    Garantie
    Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.

  • Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!

    Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.

    Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.

    Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
    Openingstijden: dinsdag tot en vrijdag van 11:30 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 17:00
    ☕ De koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike Centre Holland
Stadhoudersmolenweg 54-B
Apeldoorn
Plan de route
055-2032526
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion