Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Thundergrey Metallic
Vermogen:
92 kW
Teller:
37.439 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1200GS LC – De ultieme allroad, in topconditie!

Bouwjaar: 05-03-2014
Datum eerste toelating NL: 18-02-2017
Kilometerstand: 37.439 km
Kleur: Thunder Grey Metallic
Onderhoud: Zeer goed onderhouden (boekjes en facturen aanwezig)
Vermogen: 92 kW (125 pk)
Gewicht rijklaar: 225 kg

De BMW R1200GS LC is hét icoon onder de adventure-motoren — een machine die kracht, comfort en controle op unieke wijze combineert. Deze uitvoering in Thunder Grey Metallic is niet alleen stijlvol, maar ook bijzonder compleet uitgerust met o.a. het Comfort-, Dynamic- en Touringpakket.

De krachtige 125 pk sterke vloeistofgekoelde boxermotor levert een indrukwekkende trekkracht, perfect gedoseerd via de Rijmodi Pro. Dankzij ESA Dynamic past de vering zich automatisch aan het wegdek en de belading aan, wat zorgt voor optimaal rijcomfort in elke situatie. De Schakelassistent Pro maakt op- en terugschakelen zonder koppeling mogelijk – soepel, snel en sportief.

Daarnaast is deze R1200GS voorzien van ABSASCbandenspanningscontrole (RDC)cruisecontrolhandvatverwarmingnavigatievoorbereidingboordcomputerextra LED-lampenverchroomd uitlaatsysteemkofferdragers en complete LED-verlichting rondom (koplamp, dagrijverlichting, achterlicht en knipperlichten).

De zitpositie is comfortabel en rechtop, waardoor lange ritten moeiteloos aanvoelen. Het chassis en de vering bieden stabiliteit en vertrouwen, zowel op de snelweg als op bergpassen of gravelwegen. De bouwkwaliteit van BMW is overal voelbaar – solide, precies en duurzaam.

Met slechts 37.439 km en een volledige onderhoudshistorie is deze R1200GS LC een uitstekend verzorgde en rijk uitgeruste motor die klaar is voor vele avonturen.

Een prachtige kans om een topuitgevoerde GS te bezitten – betrouwbaar, comfortabel en met een bewezen staat van dienst als dé toermotor bij uitstek.


  • INRUIL:
    Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    GARANTIE:
    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
     

    FINANCIERING, GEEN PROBLEEM !!
    Wij regelen dit via Numotorrijden.nl. Vaak kun je boetevrij aflossen, is geen aanbetaling nodig en kijken we gewoon wat het beste bij jou past.

    Heb je vragen of wil je weten wat er mogelijk is? Stuur gerust even een berichtje of bel ons even – helemaal vrijblijvend.


    .
  • .
    MOTOR ARENA

    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: OP AFSPRAAK
    Dinsdag: OP AFSPRAAK
    Woensdag: OP AFSPRAAK
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, COMFORT PAKKET, Cruisecontrol, DYNAMIC PAKKET, ESA Dynamic (elektrisch verstelbare vering/demping), Handkappen, Handvat verwarming, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, LED Mistlampen, Middenbok, Navigatie voorbereiding, RDC Bandenspanningscontrole, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, TOURING PAKKET, Tractioncontrol, Uitbreiding handbeschermers, Valbeugel, Verchroomd uitlaatsysteem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Arena
Dubloen 14
Deurne
Plan de route
0493-750331
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion