Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2013, 44747 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2013, 36669 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 34037 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800 E
KAWASAKI Z 800 E
€ 6.695,- p/mnd klik hier
2013, 25119 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2013, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 42343 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 28108 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 15992 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 45151 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 33852 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2014, 49000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2015, 52000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2015, 45126 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 47517 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 48256 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 33371 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion